Udvendig vinduespolering
Til private tilbyder vi:
- Vinduespolering udvendigt, fast hver 4. eller 8. uge
- Vinduespolering indvendigt
- Manuel/traditionel vinduespolering
- Vask med vandanlæg
- Vask af solceller
- Vask af drivhus/orangeri udvendigt og indvendigt
Værd at vide...
Hos EVR A/S benytter vi altid destilleret/demineraliseret vand, når vi vasker eller pudser dine vinduer, og vi har selv vandet med i bilen.
Vi har eget rensningssystem på hovedkontoret i Esbjerg, og derudover samarbejder vi med Nowas, som tilbyder tankning af renset vand flere forskellige steder i landet.
Vi benytter professionelt og tidssvarende udstyr til både manuel pudsning og vask med vandanlæg.
Vi sørger altid for at have opdateret udstyr, som sikrer den mest effektive og kvalitetssikre løsning for vores vinduespudsere og kunder.
En erfaren partner - Hos EVR har vi pudset vinduer siden 1976
Når det kommer til vores vinduespudsere, så har langt de fleste af vores medarbejdere mange års erfaring indenfor branchen. En stor del af vores folk har været i firmaet i 5, 10 og 20 år - Nogle endnu længere.
Ansætter vi en ny vinduespudser uden erfaring med vinduespolering, bliver han/hun naturligvis også klædt bedst muligt på gennem en længere oplæringsperiode.
Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os! :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Du kan tilmelde dig ved at kontakte vores kundeservice, og så vender vi tilbage til dig :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Du kan også tilmelde dig direkte til vinduespudseren, hvis du møder ham ved naboen eller et andet sted i byen. Han skal bare have dit navn, adresse, kontaktoplysninger og ønsket interval.
Nogle gange kan du være så heldig, at han har tid til at pudse dine vinduer med det samme, men hvis ikke så får vi dig lagt på næste tur i området.
De fleste af vores kunder ligger prismæssigt på mellem 150 og 300 kr. inklusiv moms for en udvendig vinduespudsning. Afhængigt af om der er 1. sal, ovenlysvinduer, udestue eller sprosser mm.
Vi beregner din pris ud fra, hvor lang tid det tager vinduespudseren at udføre arbejdet. På den måde sikrer vi os, at du får den billigste og mest korrekte pris fra start.
Vi gør det normalt på den måde, at vi opretter dig som kunde og lægger opgaven ind på første mulige tur, vi kører i området. Vores mand pudser hele boligen udvendigt og tager tid på opgaven imens.
Vi fremsender en faktura efterfølgende på beløbet.
Du er aldrig bundet af noget og kan til enhver tid kontakte os og afmelde aftalen igen.
Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os! :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Vi giver som udgangspunkt ikke tilbud eller prisskøn på vinduespolering til private.
Vi beregner den nøjagtige pris på din bolig, når vi pudser vinduerne første gang.
På den måde sikrer vi, at prisen er korrekt fra start, og at der ikke kommer nogen trælse "overraskelser" for dig som kunde.
Derfor har vi heller ingen binding hos EVR. Det skal nemlig være ligeså nemt for dig at opsige, som det er at tilmelde.
Du forpligter dig kun til at betale for den første vinduespolering, og ønsker du så ikke at fortsætte herefter, skal du blot kontakte vores kundeservice og opsige aftalen igen.
Ønsker du en cirkapris
I nogle tilfælde kan vi ud fra billeder på internettet komme med et cirkaprislejde, som vinduespudsningen ligger indenfor.
- MEN denne cirkapris er på ingen måder bindende, og vi forbeholder os ret til at justere prisen, hvis den skulle vise sig at være anderledes, når vi pudser boligen første gang og tager tid på opgaven.
En anden mulighed for at få en cirkapris er ved, at vores vinduespudser kigger forbi din bolig og laver et tilbud til dig, som bliver lagt i din postkasse.
- MEN dette er kun en mulighed, hvis og når vi har en vinduespudser i dit nabolag. Han kører altså ikke ud til din adresse, hvis ikke han er i nærheden.
Bemærk også at du på denne måde IKKE får pudset dine vinduer i samme omgang, da du har bedt om en cirkapris. Du kan derfor risikere, at vinduespudseren først har tid til at pudse dine vinduer fire uger senere, når han har turen i området igen.
Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os! :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Vi tilbyder fast udvendig vinduespudsning hver 4. eller hver 8. uge.
Vores vinduespudser er som minimum i området hver 4. uge, og mange steder kommer vi flere uger i streg.
Vi bestræber os altid på at overholde det aftalte interval, men i perioder med ferie og/eller sygdom kan der desværre ind imellem ske forskydninger i intervallet.
Vores første prioritet i disse tilfælde er at få afløst ruten af en anden medarbejder. Er dette ikke muligt, vil aftalen kunne blive skubbet en uge frem eller tilbage i kalenderen.
Har du spørgsmål til dit interval, er du altid velkommen til at kontakte os! :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Nej - kort og godt :)
Hos EVR mener vi, at det skal være ligeså nemt at afmelde sig, som at tilmelde sig.
Derfor er der ingen binding, og du kan opsige din aftale uden varsel.
Vær dog opmærksom på, at din aftale først er opsagt, når du har fået mundtlig eller skriftlig bekræftelse fra vores kundeservice.
Sender du f.eks. din opsigelse på mail i en weekend eller uden for kontorets åbningstid, kan du først forvente din opsigelse behandlet og bekræftet den efterfølgende hverdag.
Har du spørgsmål, eller ønsker du af afmelde din aftale, kan du kontakte vores kundeservice her:
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Vi pudser vinduer over hele Jylland og på Fyn.
Vi bestræber os på at være lokalt tilstede i alle vores områder, så derfor kører vores vinduespudsere som udgangspunkt i deres egne nærområder, tættest på deres egen bopæl.
Det mener vi, giver bedst mening for både kunden, vinduespudseren og miljøet :)
To søstre firmaer
Kontoret for EVR A/S er placeret i Esbjerg. Herfra servicerer vi hele Syd- og Sønderjylland, Vestjylland, det meste af Midtjylland samt Fyn og til dels Langeland.
Derudover ejer EVR søsterfirmaet Vinduespudser Gruppen, som er beliggende i Løgstør.
Herfra servicerer vi Midt- og Nordjylland.
Vi tilbyder ikke vinduespolering på Sjælland og Bornholm.
Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os! :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Vi tilbyder to metoder at pudse dine vinduer på; manuel/traditionel vinduespudsning og vask med vandanlæg.
Som udgangspunkt vil det være vores vinduespudser, der vurderer, hvilken metode der er bedst at bruge hos dig. Dette vurderer han, når han pudser dine vinduer første gang.
Har du et ønske om en bestemt metode, vil vi naturligvis tilgodese dette, så vidt det er muligt. Er der en særlig årsag til, at det ikke kan lade sig gøre, vil vi tage en dialog med dig omkring at finde den bedste løsning.
Manuel/traditionel vinduespudsning
- Tilbydes på etplans boliger med vinduer i "nå-højde"
- Der bruges demineraliseret vand
- Der bruges indsæber og skraber
- Der bruges sæbe
- Rammer er ikke inkluderet (kan tages efter ønske, dog mod merpris)
Vask med vandanlæg
- Tilbydes til og med 1. sal, nogle steder 2. sal
- Der bruges demineraliseret vand
- Der bruges teleskopstænger med kost for enden
- Der skrabes ikke af efter vask
- Der bruges ikke sæbe
- Rammer er som udgangspunkt inkluderet
- Tagvinduer/velux-vinduer er som udgangspunkt inkluderet
Har du spørgsmål til metoderne, er du altid velkommen til at kontakte os! :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Dine rammer kan naturligvis vaskes eller aftørres, hvis du ønsker det. Prisen på ydelsen afhænger af, hvor lang tid det tager vinduespudseren, og den præcise pris vil blive beregnet, når han udfører opgaven.
Får du vasket med vandanlæg, vil rammerne omkring vinduet som udgangspunkt altid være inkluderet i vasken fra start, med mindre andet er aftalt med dig.
Får du pudset manuelt, vil rammerne som udgangspunkt ikke være inkluderet, idet det kun er selve glasset på vinduet, der sæbes ind og skrabes af ved denne metode.
Du kan i de fleste tilfælde godt få rammerne tørret af ved manuel pudsning, dog mod betaling for den tid det tager vinduespudseren at gøre det.
Ønsker du rammerne med ved manuel pudsning, skal du blot oplyse det til vores kundeservice eller tale med vinduespudseren om det, så vil vi tilgodese dit ønske, så vidt det er muligt.
Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os! :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Får du vasket med vandanlæg, vil du opleve, at der er vanddråber på vinduerne efter vask, som ikke skrabes af.
Dette skyldes, at vi ved denne metode ikke bruger sæbe, men kun demineraliseret vand, som er fri for kalk, mineraler, skidt og snavs.
Vandet har gennemgået en længere filtreringsproces, som til slut efterlader vandet renere end regnvand. Det er derfor ikke nødvendigt at skrabe vandet af glasset, da det vil tørre op af sig selv i løbet af nogle timer.
Når vinduerne er tørre, vil de fremstå blanke og rene, uden kalkaflejringer og skjolder.
OBS: Er det første gang, du får vasket med vandanlæg, eller er det længe siden, der er vasket vinduer, kan der godt risikere at opstå hvidlige skjolder/pletter eller løbere på vinduerne.
Dette kan skyldes, at der trækkes skidt og snavs fra rammer og gummilister med ud på vinduerne under vasken, og selvom der skylles godt efter, kan det fremkomme som hvidlige pletter efter vasken.
Det kan også skyldes, at der før er pudset med sæbe, da dette vil sidde gemt i gummilisterne omkring vinduet og derudover sidde som en usynlig hinde på glasset, der først skal vaskes over et par gange, før det er renset helt af.
Disse hvidlige pletter og/eller løbere vil desværre først være at se efter vasken, når vinduerne er tørre, og her er vinduespudseren som regel kørt fra stedet igen.
Oplever du dette, så kontakt os gerne hurtigst muligt efter vasken, så vi kan nå at få vores vinduespudser ud forbi dig igen og rette det op.
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Aftalen om udvendig vinduespolering omfatter som udgangspunkt alle tilgængelige vinduer på selve boligen.
- Alle tilgængelige vinduer i stueplan, kælder og 1. sal er inkluderet, med mindre andet er aftalt
- Ovenlysvinduer er inkluderet, såfremt de kan nås fra jorden
- Havestue/udestue er inkluderet, såfremt den er bygget med på boligen
- MINUS altan og tagterrasse uden adgang via trappe (kan dog tages indefra)
OBS: Altaner og tagterrasser uden adgang via trappe er som udgangspunkt ikke med i aftalen. Vi kravler ikke op på altaner via stige udefra af sikkerhedsmæssige årsager.
Ønsker du vinduerne på din altan eller tagterrasse pudset, skal vinduespudseren have mulighed for at komme ind i boligen og kunne tage dem sikkert herfra.
Få det, som du vil ha' det... :)
Har du andre vinduer, som du gerne vil have pudset med hver gang eller bare ved behov, skal du blot oplyse vores vinduespudser eller kundeservice herom, og så vil vi naturligvis efterleve dine ønsker, så vidt det er muligt.
Følgende kan tilvælges ved behov:
- Vinduer på altan og tagterrasse uden adgang via trappe kan pudses, når du er hjemme til at lukke vinduespudseren ind
- Drivhus/orangeri udvendigt og indvendigt
- Vinduer i garage/carport
- Vinduer i anneks/værksted
- Glasgelænder/glasværn på terrasse/altan
- Indvendig vinduespolering
- Internt glas (såsom franske døre)
Har du andre ønsker til din aftale, så tøv ikke med at kontakte os :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Har du modtaget en flyer i din postkasse med et tilbud på udvendig vinduespolering fra os, er det værd at vide følgende:
Tilbuddet gælder som udgangspunkt alle tilgængelige vinduer på selve boligen (Inkl. ovenlysvinduer, såfremt de kan nås fra jorden - Inkl. havestue/udestue, såfremt vinduespudseren kan se den fra vejen - Minus altan og tagterrasse.)
Prisen er givet fra vejen af, så er der ting bagpå boligen, som vinduespudseren ikke har kunne se - såsom udestue, altan, karnap, større vinduespartier eller lignende - kan prisen blive justeret efter første gang.
Vi gør det altid til prisen på tilbuddet første gang, og er det nødvendigt at justere prisen til fremover, vil det fremgå af den første regning, du får fra os.
OBS: Altaner og tagterrasser uden adgang via trappe er ikke med i tilbuddet. Vi kravler ikke op på altaner fra stige af sikkerhedsmæssige årsager.
Ønsker du vinduerne på din altan eller tagterrasse pudset, skal vinduespudseren have mulighed for at komme ind i boligen og tage dem sikkert herfra.
Har du spørgsmål til tilbuddet, er du altid velkommen til at kontakte os! :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Vi tilbyder som udgangspunkt kun faste aftaler hver 4. eller hver 8. uge og udfører ikke engangsopgaver.
Ønsker du at ringe ved behov, er du velkommen, men vær dog opmærksom på, at prisen således kan variere efter, hvor beskidt det er blevet, siden vi pudsede vinduerne sidst. Prisen beregnes efter, hvor lang tid vores vinduespudser bruger på at rengøre vinduerne.
Hvis du ligger som "ikke fast kunde", skal du ligeledes være opmærksom på, at vi kun kan tage dig med, når vinduespudseren er i området, og hvis han har tid til det.
Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os! :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Vi kommer hos dig enten hver 4. eller hver 8. uge, og dette interval vil vi altid bestræbe os på at overholde - dog tages der forbehold for sygdom og ferie.
Vi sender dig en "Job-done SMS", når arbejdet er færdiggjort hos dig. På den måde ved du, at vinduespudseren lige har pudset dine vinduer, og du har mulighed for at se vinduerne efter, når du kommer hjem.
Ønsker du at kende dagen på forhånd, tilbyder vi at sende dig en SMS eller ringe dig op dagen før. Denne ydelse tilbyder vi dog helst kun, hvis der er en relevant årsag, såsom en havelåge der skal låses op inden besøg.
Du er også altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til din aftale :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Har du en låst havelåge, alarm på boligen eller en anden årsag til, at du gerne skal vide, hvilken dag vi kommer, så tilbyder vi at sende dig en SMS eller ringe dig op dagen før.
Denne ydelse koster dig ikke ekstra, men tilbydes dog helst kun, hvis der er en relevant årsag, såsom en havelåge der skal låses op inden besøg.
Oplys blot vores kundeservice om dit behov, så sørger vi for resten :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Du kan sagtens ændre dit interval fra 8 til 4 uger eller omvendt.
Du skal blot kontakte vores kundeservice om dine ønsker :)
OBS: Vær opmærksom på, at hvis du skifter fra 4 til 8 ugers interval, kan der ske at komme en prisjustering, idet der går længere imellem pudsningerne, og vinduerne derfor bliver mere beskidte, hvorfor de kan tage længere tid for vinduespudseren at få rene.
En eventuel prisjustering vil blive vurderet af vinduespudseren, når han pudser dine vinduer næste gang, alt efter om opgaven tager ham længere tid end før.
Oftest kan du forvente +10% oveni prisen, hvis du ændrer fra 4 til 8 ugers interval - MEN det er som nævnt vinduespudseren, der vurderer prisen, og det er derfor slet ikke sikkert, at det bliver nødvendigt at justere den.
Tal gerne med din vinduespudser om det eller kontakt vores kundeservice for mere information :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Hvis du ønsker at springe en enkelt gang over, skal du henvende dig til vores kundeservice i god tid, så vi kan nå at annullere besøget, inden vinduespudseren får opgaven skrevet ud.
Du kan også bede vinduespudseren om at springe din adresse over næste gang.
Annullerer du besøget, idet vinduespuderen kommer til din adresse, forbeholder vi os ret til at sende dig en regning for forgæves kørsel på 100 kr. inkl. moms.
Annullerer du vinduespudsningen af flere omgange, forbeholder vi os ret til at opsige aftalen.
Ønsker du at springe en gang over, så kontakt os gerne:
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Du kan godt sætte din aftale på pause for en given periode.
Du skal blot være opmærksom på, at vinduerne vil være mere beskidte, når vi starter op hos dig igen, og derfor skal du forvente en højere pris, når vi kommer igen første gang efter pausen.
Vinduespudseren vil tage tid på opgaven og tjekke, om din normale pris fortsat holder.
Har du behov for at sætte din aftale på pause for en periode, skal du blot kontakte vores kundeservice i god tid, så vi kan få meldt pausen ind i systemet.
Ønsker du at pause din aftale, så kontakt os gerne:
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Har du fået pudset dine vinduer udvendigt, men er ikke helt tilfreds med resultatet, så hører vi gerne fra dig hurtigst muligt efter pudsningen og maks. fire dage efter.
Send os gerne billeder med, så vi bedre kan vurdere sagen og overveje den bedste løsning.
Vores første prioritet i reklamationssagen er altid at få vinduespudseren forbi dig igen og rette op.
Er dette ikke muligt, fordi vinduespudseren er kørt fra området igen, eller han er syg eller andet, vil vi sammen med dig finde en alternativ løsning.
Vi vil altid tage dialogen med dig som kunde om at finde den mest tilfredsstillende løsning for dig i dit konkrete tilfælde.
OBS: Henvender du dig senere end fire dage efter vinduespudsningen, kan vi ikke sende vinduespudseren forbi dig igen, da vi ikke kan vide med sikkerhed, at klagen skyldes hans arbejde og ikke vejret.
Der kan desværre nå at ske meget rent vejrmæssigt på fire dage, som kan ødelægge vinduespoleringen.
Ønsker du at reklamere over vinduespudsningen, så kontakt os gerne:
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Du kan opsige din aftale ved at kontakte vores kundeservice på telefon eller mail i god tid, så vi kan nå at afmelde aftalen, inden den bliver udskrevet til vinduespudseren.
Der er ingen binding, og du kan således opsige fra dag til dag uden varsel, men det er dit eget ansvar at opsige aftalen i rette tid, før næste vinduespudsning finder sted.
Din aftale er opsagt, når du har modtaget skriftlig eller mundtlig bekræftelse fra vores kundeservice, og din aftale er meldt af i vores system.
OBS: Hvis du sender din opsigelse i en weekend eller på en helligdag, kan du først forvente, at din aftale er opsagt førstkommende hverdag herefter. Du modtager en bekræftelse på din opsigelse, når den er behandlet af kundeservice.
Det er dit eget ansvar, at aftalen afmeldes korrekt fra din side, dvs. at du ringer inden for kontorets åbningstid, og/eller at du sender din opsigelse på den korrekte mailadresse.
Opsiger du til vinduespudseren, idet han kommer til din adresse for at pudse vinduerne som aftalt, forbeholder vi os ret til at sende dig en regning for forgæves kørsel på 100 kr. inkl. moms.
Har vinduespudseren netop pudset dine vinduer, før din opsigelse er modtaget, behandlet og bekræftet af vores kundeservice, vil du modtage regningen for den sidste vinduespolering.
Ønsker du at afmelde din aftale, så kontakt os her:
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Tilbage til toppen
Indvendig vinduespolering
Svaret er ja :)
Vi tilbyder indvendig vinduespolering til kunder, som i forvejen ligger med fast udvendig vinduespudsning.
Ønsker du at få pudset indvendigt, så kontakt os gerne:
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Er du kunde i forvejen og får pudset dine vinduer udvendigt i fast interval, tilbyder vi naturligvis også at pudse dine vinduer indvendigt efter behov.
Du kan bestille indvendig vinduespolering ved at kontakte vores kundeservice på telefon 7023 2728 eller mail info@evr.dk, eller du kan udfylde vores Kontaktformular, så vender vi tilbage til dig :)
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Du kan også spørge vinduespudseren, når han kommer for at pudse dine vinduer udvendigt, om han vil tage dem med indvendigt næste gang.
I mange tilfælde vil vinduespudseren gerne afsætte tid til at pudse dine vinduer samme dag, men det garanteres ikke, da hans plan for dagen er forberedt på forhånd - Tal meget gerne med ham/hende, så finder vi som regel en løsning :)
Prisen på indvendig vinduespolering er oftest dyrere end udvendig vinduespolering og afhænger af, hvor lang tid det tager vinduespudseren at udføre opgaven.
Indvendigt skal vinduerne pudses manuelt, der skal tørres mere af, og der skal laves aftale med dig forinden, hvilket alt sammen har betydning for prisen.
Du skal derfor forvente, at prisen er 1,5 til 2 gange højere end den udvendige pris - i nogle tilfælde kan det gøres billigere, og i andre tilfælde vil prisen være højere end det.
Tal gerne med vinduespudseren om prisen for din bolig eller kontakt vores kundeservice for mere information :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Nej, det behøver det ikke :)
Du kan selv vælge, hvor ofte du ønsker indvendig vinduespudsning - om det er hver anden gang, vi pudser udvendigt, om det er to gange om året, eller det blot er vilkårligt og efter behov. Det er helt op til dig!
Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os! :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Vores vinduespudser kontakter dig dagen før, han planlægger at komme, enten ved at sende dig en SMS eller ved at ringe dig op, så I sammen kan aftale, hvornår det passer bedst.
Sender han dig en SMS, er det derfor vigtigt, at du svarer ham tilbage og får aftalt et tidsrum, hvor han kan komme ind i boligen.
Har du spørgsmål til din indvendige aftale, er du altid velkommen til at kontakte os! :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Ryd karmene
Når du har bestilt indvendig vinduespudsning, skal du gerne rydde dine vindueskarme og fjerne eventuelle møbler foran vinduerne, inden vinduespudseren kommer, så han let kan komme til vinduerne.
Vi flytter helst ikke på dine private ejendele af hensyn til, at vi ikke vil risikere at komme til at ødelægge dem.
Det er derfor dit eget ansvar, at vinduerne er ryddet og til at komme til.
Står der ting i eller foran et vindue, vil vinduespudseren som udgangspunkt springe vinduet over.
Adgang til boligen
Når vinduespudseren skal ind og pudse vinduerne i din bolig, er det mest optimale, at du kan være hjemme, når han kommer - eller sørge for, at der kan være en bekendt tilstede, som kan lukke ham ind.
Alternativt kan du også lægge en nøgle til ham eller oplyse din kode til nøgleboks, så han selv kan låse sig ind. Hvor du lægger nøglen, kan du aftale internt med vinduespudseren, når I taler eller skriver sammen dagen før.
Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os! :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
I langt de fleste tilfælde vil vinduerne blive pudset manuelt indvendigt, altså ved traditionel pudsning med indsæber og skraber.
Derudover vil bundlisterne blive tørret af med en klud, hvis det er nødvendigt. Spilder vinduespudseren vand i karmene eller på gulvet, vil han også tørre dette op med klud.
Er der højtsiddende vinduer, vil vinduespudseren tage en vurdering af, om disse kan tages forsvarligt fra stige.
Har du tagvinduer, som du gerne vil have pudset indvendigt, vil vinduespuderen også her tage en vurdering af, om det kan lade sig gøre, og hvordan opgaven i så fald kan udføres sikkerhedsmæssigt forsvarligt.
Har du spørgsmål til indvendig vinduespudsning hos dig, er du altid velkommen til at kontakte os! :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Indvendigt pudser vi vinduer i nå-højde, samt vinduer som kan tages sikkerhedsmæssigt forsvarligt fra stige.
Det er som udgangspunkt vinduespudseren selv, der vurderer, om vinduerne kan tages på forsvarlig vis. Er der nogle vinduer i din bolig, som han ikke kan tage, vil han informere dig om det, såfremt du er hjemme.
Har du tagvinduer, som du gerne vil have pudset indvendigt, vil vinduespuderen også her tage en vurdering af, om det kan lade sig gøre, og hvordan opgaven i så fald kan udføres sikkerhedsmæssigt forsvarligt.
Har du spørgsmål til din indvendige aftale, er du altid velkommen til at kontakte os :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Hvis du har internt glas i boligen, såsom franske døre, som du gerne vil have pudset, skal du blot oplyse det ved bestilling af indvendig vinduespolering.
Internt glas behøver ikke være med hver gang, du får pudset indvendigt, det er helt op til dig. Ønsker du kun at få det pudset ved behov, kan vi lave det interne glas som en separat opgave med separat pris.
Kontakt gerne vores kundeservice for at høre mere om mulighederne, eller tal med vinduespudseren om dine ønsker, når han er hos dig :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Vores reklamationsfrist er maks. fire dage efter vinduespudsningen, og det gælder både ved udvendig og indvendig vinduespudsning.
Det mest optimale er, at du tager fat i vinduespudseren, mens han er hos dig, så han kan rette det op med det samme.
Opdager du mangler eller andet, efter vinduespudseren er kørt, kan du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt efter pudsningen, så vi kan nå at sende vinduespudseren tilbage og rette det op igen.
Du kan kontakte vores kundeservice her:
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Tilbage til toppen
Solcellevask
Vi vasker solcellepaneler, som vores vinduespudser kan nå på forsvarlig vis fra jorden. Vi kravler ikke op på stige og op på hustaget for at vaske dem.
Har du en etplansbolig med solceller på taget, kan vi oftest nå dem med vores teleskopstænger fra jorden.
Er din bolig med 1. sal, kan vi ikke garantere at kunne nå solcellerne.
Vi vil lægge opgaven ind til vores vinduespudser, og så vil han vaske dem, hvis muligt.
Vil du gerne høre mere, er du altid velkommen til at kontakte os :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Vi vasker solcellepanelerne med vores rentvandsanlæg, som er monteret i alle vores vinduespudseres biler.
Vi bruger udelukkende demineraliseret/destilleret vand, som er renset for snavs, mineraler og kalk, så det ikke efterlader skjolder eller andet på hverken vinduer eller solceller.
Der bruges ikke sæbe på solcellepanelerne, da det kan skade solcellerne, hvis der benyttes forkert "ikke-godkendt" sæbe - og dét vil vi ikke risikere :)
Vi benytter professionelle koster med bløde børster og teleskopstænger, så vi kan nå op på hustaget, hvor solcellepanelerne oftest er monteret, og så vi ikke risikerer at ridse solcellerne.
Vil du gerne høre mere, er du altid velkommen til at kontakte os :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Vi kan nå op til 2. sals højde med vores teleskopstænger.
Vil du gerne høre mere, er du altid velkommen til at kontakte os :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Du kan bestille vask af dine solceller ved at kontakte vores kundeservice:
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Du behøver ikke få pudset dine vinduer af os for at kunne bestille solcellevask.
Vi tilbyder at vaske solceller på husstande, der ligger i et område, hvor vores vinduespudser i forvejen kører.
Kontakt os gerne for at høre, om det er muligt i dit område :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Prisen på solcellevask afhænger af, hvor mange solcellepaneler du har, hvor beskidte de er, og hvor tilgængelige de er.
Vores vinduespudser vil tage tid, imens han vasker solcellerne for at beregne den præcise pris på opgaven.
Vil du gerne høre mere, er du altid velkommen til at kontakte os :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Ligesom med vinduespolering giver vi som udgangspunkt ikke tilbud på forhånd, idet vi beregner prisen ud fra tidsforbruget på den enkelte opgave.
Kan du sende os billeder af dine solcellepaneler, kan vores kundeservice ofte give dig et cirkaprislejde på solcellevasken hos dig.
Vil du gerne høre mere, er du altid velkommen til at kontakte os :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Vi anbefaler, at du vasker dine solcellepaneler to gange årligt, gerne forår og efterår.
Ved at vaske dem om foråret, inden sommersolen får rigtigt fat, sikrer du dig, at solcellerne er rene og maksimalt modtagelige over for solens stråler.
Du får således mest muligt ud af ydeevnen pr. solcelle.
Udover en forårsrengøring er det en god idé at vaske solcellerne en enkelt gang mere, når sommeren er forbi, og pollensæsonen er ovre.
På den måde holder panelerne sig renere og mere modtagelige henover efteråret, hvor solens stråler er færre og knap så intense.
Regnen kan herefter oftest skylle det værste støv af panelerne frem til foråret, hvor en reel rengøring igen er relevant.
Vil du gerne høre mere, er du altid velkommen til at kontakte os :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Regnen kan ofte klare en stor del af vedligeholdelsen i starten og skylle det værste støv og efterladenskaber fra fugle væk.
Men gummi- og støvpartikler fra biler og tog samt jord- og pollenpartikler fra naturen vil gennem tiden sætte sig så meget fast, at regnen ikke længere er nok til at skylle det af.
Derudover kan alger begynde at gro på panelerne og således blokere dele af solcellerne, så ydeevnen falder.
Derfor er det en rigtig god idé at vedligeholde dine solceller med en forårs- og efterårsrengøring, så skidt og snavs ikke sætter sig fast, og du sikrer maksimal ydeevne.
Vil du gerne høre mere, er du altid velkommen til at kontakte os :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Hvis dine solceller blokeres af snavs og alger, kan de ikke absorbere samme mængde solenergi, som hvis de rene.
Dermed kan du altså øge dine solcellers ydeevne ved at holde dem rene for støv, snavs, fugleekskrementer, jordpartikler, gummipartikler fra trafikken samt alger mm.
Regnen kan tage en del af det, men er ofte ikke nok på den lange bane.
Få mest muligt ud af dine solceller - Kontakt os og hør mere :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Tilbage til toppen
Bestilling
Du kan bestille fast udvendig vinduespolering ved at kontakte vores kundeservice:
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Vi tilbyder:
- Fast udvendig vinduespolering hver 4. eller 8. uge
- Indvendig vinduespolering ved behov
- Vask af udestue/havestue ved behov
- Vask af drivhus/orangeri ved behov
- Vask af solceller ved behov
Du kan bestille indvendig vinduespolering efter behov ved at kontakte vores kundeservice:
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Nej, det tilbyder vi desværre ikke.
Vi tager kun faste aftaler ind på udvendig vinduespolering.
Kontakt os gerne for at høre mere:
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Du får en mundtlig bekræftelse på din tilmelding fra vores kundeservice, hvis du ringer ind og tilmelder dig vinduespolering telefonisk.
Tilmelder du dig gennem mail, vil du modtage en skriftlig bekræftelse på, at din aftale er oprettet.
Begge dele er til enhver tid gældende - men du kan altid opsige aftalen igen, vi har ingen binding!
Vil du gerne vide mere, så er du altid velkommen til at kontakte os :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Din bestilling er bindende forstået på den måde, at når aftalen er oprettet og lagt i system, så kommer vi som aftalt.
Ønsker du ikke længere at benytte vores service, skal du blot kontakte vores kundeservice og afmelde aftalen igen.
Hos EVR har vi ingen binding, da vi mener, at det skal være ligeså let at opsige som at tilmelde :)
Vil du gerne vide mere, så er du altid velkommen til at kontakte os!
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Du kan godt bestille vinduespolering til en anden person end dig selv.
Ønsker du f.eks. at give en bekendt vinduespolering i gave, så kontakter du os blot med vedkommendes informationer, og så sørger vi for resten.
Vi vil ofte kontakte vedkommende for at få aftalen bekræftet eller bede vedkommende om at kontakte os for at igangsætte aftalen.
Vil du gerne vide mere, så er du altid velkommen til at kontakte os :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Tilbage til toppen
Priser & betaling
Vi beregner din pris ud fra, hvor lang tid opgaven tager.
Derfor giver vi som udgangspunkt ikke tilbud på forhånd, idet det kan være svært at vurdere tidsforbruget, inden opgaven udføres.
Oveni prisen for den udvendige vinduespolering kommer altid et brændstofgebyr på 6 kr., som pålægges alle regninger.
Vil du gerne vide mere, så er du altid velkommen til at kontakte os :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Indvendig vinduespolering er gerne 1,5 til 2 gange dyrere end udvendig vinduespolerinng.
Den præcise pris beregnes ud fra, hvor lang tid det tager at udføre opgaven, og prisen vil blive sat af vinduespudseren.
Vil du gerne vide mere, så er du altid velkommen til at kontakte os :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Hos EVR tilbyder vi følgende betalingsmetoder:
- MobilePay
- FI-kode
- Betalingsservice
- Betaling forud
Du vælger selv, hvordan du ønsker at betale! :)
Betal med MobilePay ved at...
- skanne QR-koden på regningen
- klikke på QR-koden på regningen (linker til MobilePay)
- klikke på linket i mailen med regningen "betal med MobilePay"
Betal med FI-kode ved at...
- logge på netbank og klikke "betal regning". Tast FI-tallene, som fremgår nederst på din regning.
Betal med PBS ved at...
- logge på netbank og oprette en ny PBS aftale. Tast PBS-tallene, som fremgår nederst på din regning.
Betal forud ved at...
- overføre mere, når du betaler din regning. Pengene vil stå som tilgodehavende på din aftale hos os.
- kontakte vores bogholderi, som kan lave en faktura til forudbetaling på det ønskede beløb.
Vil du gerne vide mere, så er du altid velkommen til at kontakte os :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Ja, du kan sagtens betale med MobilePay hos os :)
Ulig mange andre virksomheder har vi hos EVR fastholdt muligheden for betaling med MobilePay til stor glæde for vores kunder.
Betal med MobilePay ved at...
- skanne QR-koden på regningen
- klikke på QR-koden på regningen (linker til MobilePay)
- klikke på linket i mailen med regningen "betal med MobilePay"
Vil du gerne vide mere, så er du altid velkommen til at kontakte os :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Ja, du er meget velkommen til at tilmelde din regning til Betalingsservice/PBS.
Ved at gøre det, vil betalingen for vinduespolering blive trukket på din konto automatisk efter hver vinduespolering, og du behøver ikke længere bekymre dig om at få betalt til tiden.
Gør det lettere for dig selv og tilmeld din vinduespolering til PBS! :)
Du kan selv tilmelde PBS direkte i din netbank, eller du kan kontakte din bank for hjælp.
Vi står også til rådighed, hvis du har spørgsmål hertil:
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
BEMÆRK at det koster 10 kr. pr. betaling gennem PBS.
Ja, du kan godt betale din vinduespolering forud hos os :)
Du kan blot vælge at overføre mere, næste gang du betaler din regning.
Det overskydende beløb vil således stå som tilgodehavende på din aftale, og du kan altid følge med i, hvor meget du har til gode ved at kigge på saldoen øverst til højre på dine regninger.
Vil du gerne have en faktura til forudbetaling for vinduespolering, kan du kontakte vores bogholderi.
Vil du gerne vide mere, så er du altid velkommen til at kontakte os :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Hos EVR tilbyder vi 14 dages betalingsfrist for private kunder.
Skulle du komme bagud med en betaling, vil der blive sendt en betalingspåmindelse på mail eller SMS, som det første.
Er der sket en forglemmelse eller en fejl, er du altid meget velkommen til at kontakte os, så finder vi en løsning.
Vil du gerne vide mere, så er du altid velkommen til at kontakte os :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Vi sender altid en betalingspåmindelse på mail eller SMS som det første.
Ofte er der blot tale om en forglemmelse, når en regning ikke er blevet betalt, eller den kan ske at være bortkommet. Derfor tilskriver vi aldrig rykkere som det første.
Vi giver vores kunder en ærlig chance for at få betalt.
Bliver der ikke indbetalt efter betalingspåmindelsen, vil der automatisk blive genereret en rykker på næste regning på 100 kr.
Der kan tilskrives op til tre rykkergebyrer, hvorefter der vil komme et inkassovarsel, som i nogle tilfælde også kan være tilskrevet et gebyr på 100 kr.
Forefalder der ikke betaling herefter, vil sagen overgå til inkasso og være ude af EVR's hænder.
Skulle du komme bagud med betalingerne, så tøv ikke med at kontakte os, så finder vi en løsning sammen.
Kontakt vores kundeservice her:
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Har du modtaget en rykker grundet manglende betaling, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice og forklare din side af sagen.
I langt de fleste tilfælde krediterer vi gerne rykkergebyret, hvis blot der indbetales for det udførte arbejde.
Er du kommet bagud med betalingerne, så tøv ikke med at kontakte os - vi er som regel til at tale med og ønsker blot at finde en god løsning sammen med dig :)
Du kan kontakte vores kundeservice her:
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Tilbage til toppen
Reklamation
Hos EVR har du fire dages reklamationsfrist på vores services.
Vi ser helst, at du henvender dig hurtigst muligt efter vinduespoleringen, så vi kan få vinduespudseren ud forbi dig igen og rette det op.
Klager du senere end fire dage efter, at arbejdet er udført, kan vinduespoleringen være blevet forringet af vejret, der kan være kommet nye fugle- og/eller flueklatter, der kan være kommet nyt spindelvæv, nyt snavs fra regn og blæst osv.
Derfor kan vi ikke stilles til ansvar for beskidte vinduer og utilfredshed udover de fire dage.
Vil du gerne vide mere, så er du altid velkommen til at kontakte os :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Er du ikke tilfreds med det udførte arbejde hos dig, er du i din gode ret til at klage - så længe du henvender dig inden for fire dage efter besøget.
Du kan sende din reklamation til vores kundeservice på mail, og vi ser gerne, at du medsender billeder. Du kan også ringe til os:
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Klager du rettidigt (indenfor fire dage efter besøget), vil sagen som oftest forløbe som beskrevet nedenfor.
1. Kundeservice vil spørge ind til klagen:
- Hvilke vinduer drejer det sig om?
- Hvornår fik du pudset?
- Hvad oplever du - striber, pletter, snavs, andet?
- Er det første gang, du har fået pudset vinduerne?
- Har du oplevet det før?
2. Kundeservice vil kontakte vinduespudseren.
3. Vinduespudseren vil kontakte dig eller blot køre direkte ud og rette arbejdet op. Alt efter hvor omfattende klagen er.
4. Er det ikke muligt at få vinduespudseren tilbage og rette op, vil kundeservice kontakte dig med henblik på at finde en alternativ løsning.
Vi lever af tilfredse kunder, og vi vil altid gøre vores bedste for at løse din reklamation så tilfredsstillende for dig som muligt.
Derfor tager vi hånd om alle klager - store som små - og finder i dialog med dig den bedste løsning i dit konkrete tilfælde.
Vil du gerne vide mere, så er du altid velkommen til at kontakte os :)
Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular
Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:
Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag
Tilbage til toppen
Ansvar/GDPR
Generel information
Ifølge Lov om behandling af personoplysninger (Persondataloven), Direktiv 95/46/EC (Databeskyttelsesdirektivet) og Forordning 2016/679 (EU-Databeskyttelsesforordningen), har du ret til at blive informeret om, hvilke personoplysninger vi, EVR A/S, 15241209, indsamler og behandler.
Personoplysninger er enhver form for information om en identificeret eller identificerbar fysisk person. Det vil sige, at det er alle former for oplysninger, der direkte eller indirekte kan knytte sig til en person. Det kan f.eks. være navn, adresse, telefonnummer eller IP-adresser.
Når vi indsamler personoplysninger om dig, sikrer vi altid, at dette sker på en klar og tydelig måde, så du er bekendt med, hvilke former for oplysninger, der indsamles og hvorfor oplysningerne indsamles.
Oplysningerne behandles fortroligt og videregives kun til vores samarbejdspartnere og koncernforbundne selskaber, hvis det har et nødvendigt formål, eller offentlige myndigheder, hvor dette er lovbestemt.
Med henblik på at sikre at dine persondata behandles i overensstemmelse med lovgivningen er EVR A/S defineret som den dataansvarlige, der indsamler dine data. Hvis du har spørgsmål angående disse vilkår eller tilsvarende, er du altid velkommen til at kontakte os:
EVR A/S
15241209
Havdigevej 29
6700, Esbjerg
Info@evr.dk
Samtykke
Når du køber varer eller serviceydelser (både i fysiske lokationer, pr. telefon eller online) hos os, eller browser på vores hjemmeside, giver du samtykke til, at dine personlige oplysninger indsamles, og du accepterer derved disse vilkår.
Du har til enhver tid mulighed for at trække dit samtykke tilbage ved at rette henvendelse til os pr. post til adressen EVR A/S, 15241209, Havdigevej 29, 6700, Esbjerg eller pr. e-mail mads@evr.dk.
Såfremt du vælger at tilbagetage dit samtykke, skal du være opmærksom på, at det muligvis kan medføre indskrænkninger i de services vi kan tilbyde, f.eks. fremsendelse af nyhedsbreve.
Du skal endvidere være opmærksom på, at vi i nogle tilfælde vil være berettiget til at fortsætte behandlingen af dine oplysninger, selvom du trækker dit samtykke tilbage, og den behandling, som baseres på samtykket, udløber. Hovedsageligt behandler vi dine oplysninger for at opfylde en aftale, som du er en part i, og for at overholde gældende lovgivning, herunder bogføringsloven og hvidvaskningsloven.
Hvornår indsamler vi personoplysninger
Vi registrerer og gemmer de oplysninger, du giver til os, når du indgår en aftale med os, hvad enten dette sker fysisk, online, via post eller telefon. Vi registrerer hermed dine oplysninger i forbindelse med det ene formål at levere en vare eller ydelse og for at overholde gældende lovgivning.
Vi indsamler derfor personoplysninger på følgende måde:
- Når du køber serviceydelser (både fysisk, online, via post eller telefon),
- Når du interagerer med os, f.eks. når du fremsender e-mails
Formål med indsamling
Vi bruger de oplysninger, vi indsamler til at drive vores forretning, levere og udvikle kvaliteten i vores produkter og gøre din oplevelse bedre, når du handler eller interagerer med os.
Vi bruger de oplysninger, vi indsamler til følgende:
- Behandling af dit køb og levering af dine tjenesteydelser,
- Servicering og rådgivning af dig,
- Interaktion med dig,
- Opfyldelse af lovkrav.
Opbevaring af persondata
Når du køber varer eller serviceydelser hos os, vil vi som udgangspunkt opbevare dine personoplysninger i 5 år + løbende år i henhold til reglerne i bogføringsloven. Oplysningerne kan dog i nogle tilfælde opbevares længere, hvis det er nødvendigt for at overholde juridiske forpligtelser eller for at håndhæve vores aftaler.
Øvrige oplysninger, der indsamles og behandles, vil ligeledes blive opbevaret i 5 år, medmindre der består en salgs- eller servicemæssig relation mellem dig og os, der i din interesse gør det nødvendigt at opbevare personoplysningerne længere. Herudover vil de også blive opbevaret i en længere periode, såfremt det er nødvendigt for at overholde juridiske forpligtelser eller håndhæve vores aftaler.
Persondata til tredjeparter
Vi sælger, offentliggør eller viderebringer som udgangspunkt ikke dine personoplysninger til en tredjepart uden dit samtykke, medmindre det er nødvendigt for at fuldføre en aftale eller transaktion og nødvendigt for at sikre overholdelse af gældende dansk lovgivning.
For at kunne opfylde en aftale, vil det dog være nødvendigt at viderebringe dine oplysninger til vores samarbejdspartnere for at kunne levere vores varer eller tjenesteydelser til dig.
Endvidere kan dine personoplysninger blive overført til koncernforbundne selskaber.
Som dataansvarlig, er det vores ansvar at sikre, at dine personoplysninger ikke bliver misbrugt, og vi stiller derfor høje krav til vores samarbejdspartnere, for at sikre os mod misbrug af oplysningerne.
Automatiske afgørelser
Der vil som udgangspunkt ikke blive truffet automatiske afgørelser, når du handler med os. Når vi giver kredit eller du optager et lån igennem en af vores samarbejdspartnere, vil der dog ske en automatiseret afgørelse, hvor der uden menneskelig indblanding vil blive taget stilling til, hvorvidt vi kan yde kredit, eller du kan optage et lån.
Dine rettigheder
Som kunde hos os kan du ved forespørgsel til info@evr.dk få indsigt i, hvilke oplysninger vi har behandlet om dig, hvor de stammer fra, og hvad vi anvender dem til. Du kan også få oplyst, hvor længe vi opbevarer dine data, og hvem, der modtager data om dig. Adgangen kan dog være begrænset af hensyn til andre personers privatlivsbeskyttelse, forretningshemmeligheder og immaterielle rettigheder.
Hvis oplysningerne er forkerte, ufuldstændige eller irrelevante, har du ret til at få oplysningerne rettet eller slettet.
Klage
Du har mulighed for at klage over vores behandling af dine oplysninger. Klage skal indgives til:
Datatilsynet
Borgergade 28, 5
1300 København K