FAQ - Privat

Udvendig vinduespudsning

Til private tilbyder vi:

  • Vinduespolering udvendigt, fast hver 4. eller 8. uge
  • Vinduespolering indvendigt
  • Manuel/traditionel vinduespolering
  • Vask med vandanlæg
  • Vask af solceller
  • Vask af drivhus/orangeri udvendigt og indvendigt


Værd at vide...

Hos EVR A/S benytter vi altid destilleret/demineraliseret vand, når vi vasker eller pudser dine vinduer, og vi har selv vandet med i bilen.

Vi har eget rensningssystem på hovedkontoret i Esbjerg, og derudover samarbejder vi med Nowas, som tilbyder tankning af renset vand flere forskellige steder i landet.

Vi benytter professionelt og tidssvarende udstyr til både manuel pudsning og vask med vandanlæg.
Vi sørger altid for at have opdateret udstyr, som sikrer den mest effektive og kvalitetssikre løsning for vores vinduespudsere og kunder.

Kernen i forretningen; vores vinduespudsere bliver naturligvis også klædt bedst muligt på gennem vores on-boarding program, hvor de kommer gennem alle afdelinger af virksomheden, før de kommer på oplæring med en kollega.

Du kan tilmelde dig ved at kontakte vores kundeservice på telefon 7023 2728 eller ved at sende en mail til info@evr.dk, eller du kan udfylde vores Kontaktformular, så vender vi tilbage til dig :)

Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:

Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag

Du kan også tilmelde dig direkte til vinduespudseren, hvis du møder ham ved naboen eller et andet sted i byen. Han skal bare have dit navn, adresse, kontaktoplysninger og ønsket interval.

Nogle gange kan du være så heldig, at han har tid til at pudse dine vinduer med det samme, men hvis ikke så får vi dig lagt på næste tur i området :)

De fleste af vores kunder ligger prismæssigt på mellem 150 og 300 kr. inklusiv moms for en udvendig vinduespudsning. Afhængigt af om der er 1. sal, ovenlysvinduer, udestue eller sprosser mm.

Vi beregner din pris ud fra, hvor lang tid det tager vinduespudseren at udføre arbejdet. På den måde sikrer vi os, at du får den billigste og mest korrekte pris fra start.

Vi gør det normalt på den måde, at vi opretter dig som kunde og lægger opgaven ind på første mulige tur, vi kører i området. Vores mand pudser hele boligen udvendigt og tager tid på opgaven imens.

Vi fremsender en faktura efterfølgende på beløbet.

Du er aldrig bundet af noget og kan til enhver tid kontakte os og afmelde aftalen igen.

Vi giver som udgangspunkt ikke tilbud eller prisskøn på vinduespolering til private.

Vi beregner den nøjagtige pris på din bolig, når vi pudser vinduerne første gang.
På den måde sikrer vi, at prisen er korrekt fra start, og at der ikke kommer nogen trælse "overraskelser" for dig som kunde.

Derfor har vi heller ingen binding hos EVR. Det skal nemlig være ligeså nemt for dig at opsige, som det er at tilmelde.

Du forpligter dig kun til at betale for den første vinduespolering, og ønsker du så ikke at fortsætte herefter, skal du blot kontakte vores kundeservice og opsige aftalen igen.


Ønsker du en cirkapris

I nogle tilfælde kan vi ud fra billeder på internettet komme med et cirkaprislejde, som vinduespudsningen ligger indenfor.

- MEN denne cirkapris er på ingen måder bindende, og vi forbeholder os ret til at justere prisen, hvis den skulle vise sig at være anderledes, når vi pudser boligen første gang og tager tid på opgaven.

En anden mulighed for at få en cirkapris er ved, at vores vinduespudser kigger forbi din bolig og laver et tilbud til dig, som bliver lagt i din postkasse.

- MEN dette er kun en mulighed, hvis og når vi har en vinduespudser i dit nabolag. Han kører altså ikke ud til din adresse, hvis ikke han er i nærheden.

Bemærk også at du på denne måde IKKE får pudset dine vinduer i samme omgang, da du har bedt om en cirkapris. Du kan derfor risikere, at vinduespudseren først har tid til at pudse dine vinduer fire uger senere, når han har turen i området igen.

Vi tilbyder fast udvendig vinduespudsning hver 4. eller hver 8. uge.

Vores vinduespudser er som minimum i området hver 4. uge, og mange steder kommer vi flere uger i streg.

Vi bestræber os altid på at overholde det aftalte interval, men i perioder med ferie og/eller sygdom kan der desværre ind imellem ske forskydninger i intervallet.

Vores første prioritet i disse tilfælde er at få afløst ruten af en anden medarbejder. Er dette ikke muligt, vil aftalen kunne blive skubbet en uge frem eller tilbage i kalenderen.

Har du spørgsmål til dit interval, er du altid velkommen til at kontakte os! :)

Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular


Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:

Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag

Nej - kort og godt :)

Hos EVR mener vi, at det skal være ligeså nemt at afmelde sig, som at tilmelde sig.
Derfor er der ingen binding, og du kan opsige din aftale uden varsel.

 

Vær dog opmærksom på, at din aftale først er opsagt, når du har fået mundtlig eller skriftlig bekræftelse fra vores kundeservice.

Sender du f.eks. din opsigelse på mail i en weekend eller uden for kontorets åbningstid, kan du først forvente din opsigelse behandlet og bekræftet den efterfølgende hverdag.

 

Har du spørgsmål, eller ønsker du af afmelde din aftale, kan du kontakte vores kundeservice her:

Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular


Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:

Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag

Vi pudser vinduer over hele Jylland og på Fyn.

Vi bestræber os på at være lokalt tilstede i alle vores områder, så derfor kører vores vinduespudsere som udgangspunkt i deres egne nærområder, tættest på deres egen bopæl.

Det mener vi, giver bedst mening for både kunden, vinduespudseren og miljøet :)

 

To søstre firmaer

Kontoret for EVR A/S er placeret i Esbjerg. Herfra servicerer vi hele Syd- og Sønderjylland, Vestjylland, det meste af Midtjylland samt Fyn og til dels Langeland.

Derudover ejer EVR søsterfirmaet Vinduespudser Gruppen, som er beliggende i Løgstør.
Herfra servicerer vi Midt- og Nordjylland.

Vi tilbyder ikke vinduespolering på Sjælland og Bornholm.

Vi tilbyder to metoder at pudse dine vinduer på; manuel/traditionel vinduespudsning og vask med vandanlæg.

Som udgangspunkt vil det være vores vinduespudser, der vurderer, hvilken metode der er bedst at bruge hos dig. Dette vurderer han, når han pudser dine vinduer første gang.

Har du et ønske om en bestemt metode, vil vi naturligvis tilgodese dette, så vidt det er muligt. Er der en særlig årsag til, at det ikke kan lade sig gøre, vil vi tage en dialog med dig omkring at finde den bedste løsning.


Manuel/traditionel vinduespudsning

  • Tilbydes på etplans boliger med vinduer i "nå-højde"
  • Der bruges indsæber og skraber
  • Der bruges demineraliseret vand
  • Der bruges sæbe
  • Rammer er ikke inkluderet (kan tages efter ønske, dog mod merpris)


Vask med vandanlæg

  • Tilbydes til og med 1. sal, nogle steder 2. sal
  • Der bruges teleskopstænger med kost for enden
  • Der skrabes ikke af efter vask
  • Der bruges demineraliseret vand
  • Der bruges ikke sæbe
  • Rammer er som udgangspunkt inkluderet
  • Tagvinduer/velux-vinduer er som udgangspunkt inkluderet

Dine rammer kan naturligvis vaskes eller aftørres, hvis du ønsker det. Prisen på ydelsen afhænger af, hvor lang tid det tager vinduespudseren, og den præcise pris vil blive beregnet, når han udfører opgaven.

Får du vasket med vandanlæg, vil rammerne omkring vinduet som udgangspunkt altid være inkluderet i vasken fra start, med mindre andet er aftalt med dig.

Får du pudset manuelt, vil rammerne som udgangspunkt ikke være inkluderet, idet det kun er selve glasset på vinduet, der sæbes ind og skrabes af ved denne metode.

Du kan i de fleste tilfælde godt få rammerne tørret af ved manuel pudsning, dog mod betaling for den tid det tager vinduespudseren at gøre det.

Ønsker du rammerne med ved manuel pudsning, skal du blot oplyse det til vores kundeservice eller tale med vinduespudseren om det, så vil vi tilgodese dit ønske, så vidt det er muligt :)

Får du vasket med vandanlæg, vil du opleve, at der er vanddråber på vinduerne efter vask, som ikke skrabes af.

Dette skyldes, at vi ved denne metode ikke bruger sæbe, men kun demineraliseret vand, som er fri for kalk, mineraler, skidt og snavs.

Vandet har gennemgået en længere filtreringsproces, som til slut efterlader vandet renere end regnvand. Det er derfor ikke nødvendigt at skrabe vandet af glasset, da det vil tørre op af sig selv i løbet af nogle timer.

Når vinduerne er tørre, vil de fremstå blanke og rene, uden kalkaflejringer og skjolder.

 

OBS: Er det første gang, du får vasket med vandanlæg, eller er det længe siden, der er vasket vinduer, kan der godt risikere at opstå hvidlige skjolder/pletter eller løbere på vinduerne.

Dette kan skyldes, at der trækkes skidt og snavs fra rammer og gummilister med ud på vinduerne under vasken, og selvom der skylles godt efter, kan det fremkomme som hvidlige pletter efter vasken.

Det kan også skyldes, at der før er pudset med sæbe, da dette vil sidde gemt i gummilisterne omkring vinduet og derudover sidde som en usynlig hinde på glasset, der først skal vaskes over et par gange, før det er renset helt af.

Disse hvidlige pletter og/eller løbere vil desværre først være at se efter vasken, når vinduerne er tørre, og her er vinduespudseren som regel kørt fra stedet igen.

Oplever du dette, så kontakt os gerne hurtigst muligt efter vasken, så vi kan nå at få vores vinduespudser ud forbi dig igen og rette det op.

Aftalen om udvendig vinduespolering omfatter som udgangspunkt alle vinduerne på selve boligen, som er tilgængelige udefra, og som kan nås fra jorden.

  • Alle tilgængelige vinduer i stueplan, kælder og 1. sal er inkluderet, med mindre andet er aftalt
  • Ovenlysvinduer er inkluderet, såfremt de kan nås fra jorden
  • Havestue/udestue er inkluderet, såfremt den er bygget med på boligen
  • MINUS altan og tagterrasse uden adgang via trappe (kan dog tages indefra)

OBS: Altaner og tagterrasser uden adgang via trappe er som udgangspunkt ikke med i aftalen. Vi kravler ikke op på altaner via stige udefra af sikkerhedsmæssige årsager.

Ønsker du vinduerne på din altan eller tagterrasse pudset, skal vinduespudseren have mulighed for at komme ind i boligen og  kunne tage dem sikkert herfra.


Få det, som du vil have det... :)

Har du andre vinduer, som du gerne vil have pudset med hver gang eller bare ved behov, skal du blot oplyse vores vinduespudser eller kundeservice herom, og så vil vi naturligvis efterleve dine ønsker, så vidt det er muligt.

Følgende kan tilvælges ved behov:

  • Vinduer på altan og tagterrasse uden adgang via trappe kan pudses, når du er hjemme til at lukke vinduespudseren ind
  • Drivhus/orangeri udvendigt og indvendigt
  • Vinduer i garage/carport
  • Vinduer i anneks/værksted
  • Glasgelænder/glasværn på terrasse/altan
  • Indvendig vinduespolering
  • Internt glas (såsom franske døre)

Har du andre ønsker til din aftale, så tøv ikke med at kontakte os :)

 

 

Har du modtaget en flyer i din postkasse med et tilbud på udvendig vinduespolering fra os, er det værd at vide følgende:

Tilbuddet gælder som udgangspunkt alle vinduerne på selve boligen (Inkl. ovenlysvinduer, såfremt de kan nås fra jorden - Inkl. havestue/udestue, såfremt vinduespudseren kan se den fra vejen - Minus altan og tagterrasse.)

Prisen er givet fra vejen af, så er der ting bagpå boligen, som vinduespudseren ikke har kunne se - såsom udestue, altan, karnap, større vinduespartier eller lignende - kan prisen blive justeret efter første gang.

Vi gør det altid til prisen på tilbuddet første gang, og er det nødvendigt at justere prisen til fremover, vil det fremgå af den første regning, du får fra os.

OBS: Altaner og tagterrasser uden adgang via trappe er ikke med i tilbuddet. Vi kravler ikke op på altaner fra stige af sikkerhedsmæssige årsager.

Ønsker du vinduerne på din altan eller tagterrasse pudset, skal vinduespudseren have mulighed for at komme ind i boligen og tage dem sikkert herfra.

Vi kommer hos dig enten hver 4. eller hver 8. uge, og dette interval vil vi altid bestræbe os på at overholde - dog tages der forbehold for sygdom og ferie.

Vi lægger gerne et visitkort med dato på i din postkasse, så du her kan se, hvornår vi har været hos dig. Får du regningen på papir, vil den blive lagt i postkassen i stedet for visitkortet.

Ønsker du at kende dagen på forhånd, tilbyder vi at sende dig en SMS eller ringe dig op dagen før. Denne ydelse tilbyder vi dog helst kun, hvis der er en relevant årsag, såsom en havelåge der skal låses op inden besøg.

Du er også altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til din aftale :)

Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular


Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:

Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag

Har du en låst havelåge, alarm på boligen eller en anden årsag til, at du gerne skal vide, hvilken dag vi kommer, så tilbyder vi at sende dig en SMS eller ringe dig op dagen før.

Denne ydelse koster dig ikke ekstra, men tilbydes dog helst kun, hvis der er en relevant årsag, såsom en havelåge der skal låses op inden besøg.

Oplys blot vores kundeservice om dit behov, så sørger vi for resten :)

Telefon: 7023 2728
Mail: info@evr.dk
Kontaktformular


Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:

Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag

Du kan sagtens ændre dit interval fra 8 til 4 uger eller omvendt.

Du skal blot kontakte vores kundeservice om dine ønsker :)

OBS: Vær opmærksom på, at hvis du skifter fra 4 til 8 ugers interval, kan der ske at komme en prisjustering, idet der går længere imellem pudsningerne, og vinduerne derfor bliver mere beskidte, hvorfor de kan tage længere tid for vinduespudseren at få rene.

En eventuel prisjustering vil blive vurderet af vinduespudseren, når han pudser dine vinduer næste gang, alt efter om opgaven tager ham længere tid end før.

Oftest kan du forvente +10% oveni prisen, hvis du ændrer fra 4 til 8 ugers interval - MEN det er som nævnt vinduespudseren, der vurderer prisen, og det er derfor slet ikke sikkert, at det bliver nødvendigt at justere den.

Tal gerne med din vinduespudser om det eller kontakt vores kundeservice for mere information :)

Hvis du ønsker at springe en enkelt gang over, skal du henvende dig til vores kundeservice i god tid, så vi kan nå at annullere besøget, inden vinduespudseren får opgaven skrevet ud.

Du kan også bede vinduespudseren om at springe din adresse over næste gang.

Annullerer du besøget, idet vinduespuderen kommer til din adresse, forbeholder vi os ret til at sende dig en regning for forgæves kørsel på 100 kr. inkl. moms.

Annullerer du vinduespudsningen af flere omgange, forbeholder vi os ret til at opsige aftalen.

Du kan godt sætte din aftale på pause for en given periode.

Du skal blot være opmærksom på, at vinduerne vil være mere beskidte, når vi starter op hos dig igen, og derfor skal du forvente en højere pris, når vi kommer igen første gang efter pausen.

Vinduespudseren vil tage tid på opgaven og tjekke, om din normale pris fortsat holder.

Har du behov for at sætte din aftale på pause for en periode, skal du blot kontakte vores kundeservice i god tid, så vi kan få meldt pausen ind i systemet.

Vi tilbyder som udgangspunkt kun faste aftaler hver 4. eller hver 8. uge og udfører ikke engangsopgaver.

Ønsker du at ringe ved behov, er du velkommen, men vær dog opmærksom på, at prisen således kan variere efter, hvor beskidt det er blevet, siden vi pudsede vinduerne sidst. Prisen beregnes efter, hvor lang tid vores vinduespudser bruger på at rengøre vinduerne.

Hvis du ligger som "ikke fast kunde", skal du ligeledes være opmærksom på, at vi kun kan tage dig med, når vinduespudseren er i området, og hvis han har tid til det.

Du kan opsige din aftale ved at kontakte vores kundeservice på telefon eller mail i god tid, så vi kan nå at afmelde aftalen, inden den bliver udskrevet til vinduespudseren.

Der er ingen binding, og du kan således opsige fra dag til dag uden varsel, men det er dit eget ansvar at opsige aftalen i rette tid, før næste vinduespudsning finder sted.

Din aftale er opsagt, når du har modtaget skriftlig eller mundtlig bekræftelse fra vores kundeservice, og din aftale er meldt af i vores system.

OBS: Hvis du sender din opsigelse i en weekend eller på en helligdag, kan du først forvente, at din aftale er opsagt førstkommende hverdag herefter. Du modtager en bekræftelse på din opsigelse, når den er behandlet af kundeservice.

Det er dit eget ansvar, at aftalen afmeldes korrekt fra din side, dvs. at du ringer inden for kontorets åbningstid, og/eller at du sender din opsigelse på den korrekte mailadresse.

Opsiger du til vinduespudseren, idet han kommer til din adresse for at pudse vinduerne som aftalt, forbeholder vi os ret til at sende dig en regning for forgæves kørsel på 100 kr. inkl. moms.

Har vinduespudseren netop pudset dine vinduer, før din opsigelse er modtaget, behandlet og bekræftet af vores kundeservice, vil du modtage regningen for den sidste vinduespolering.

Tilbage til toppen

Indvendig vinduespudsning

Svaret er ja :)

Vi tilbyder indvendig vinduespolering til kunder, som i forvejen ligger med fast udvendig vinduespudsning.

Er du kunde i forvejen og får pudset dine vinduer udvendigt i fast interval, tilbyder vi naturligvis også at pudse dine vinduer indvendigt efter behov.

Du kan bestille indvendig vinduespolering ved at kontakte vores kundeservice på telefon 7023 2728 eller mail info@evr.dk, eller du kan udfylde vores Kontaktformular, så vender vi tilbage til dig :)

Vi sidder klar ved telefon og mail alle hverdage i tidsrummet:

Kl. 8.00 - 15.30 Mandag til torsdag
Kl. 8.00 - 13.00 Fredag

Du kan også spørge vinduespudseren, når han kommer for at pudse dine vinduer udvendigt, om han vil tage dem med indvendigt næste gang.

I mange tilfælde vil vinduespudseren gerne afsætte tid til at pudse dine vinduer samme dag, men det garanteres ikke, da hans plan for dagen er forberedt på forhånd - Tal meget gerne med ham/hende, så finder vi som regel en løsning :)

Prisen på indvendig vinduespolering er oftest dyrere end udvendig vinduespolering og afhænger af, hvor lang tid det tager vinduespudseren at udføre opgaven.

Indvendigt skal vinduerne pudses manuelt, der skal tørres mere af, og der skal laves aftale med dig forinden, hvilket alt sammen har betydning for prisen.

Du skal derfor forvente, at prisen er 1,5 til 2 gange højere end den udvendige pris - i nogle tilfælde kan det gøres billigere, og i andre tilfælde vil prisen være højere end det.

Tal gerne med vinduespudseren om prisen for din bolig eller kontakt vores kundeservice for mere information :)

Nej, det behøver det ikke :)

Du kan selv vælge, hvor ofte du ønsker indvendig vinduespudsning - om det er hver anden gang, vi pudser udvendigt, om det to gange om året, eller det blot er vilkårligt og efter behov. Det er helt op til dig!

Vores vinduespudser kontakter dig dagen før, han planlægger at komme, enten ved at sende dig en SMS eller ved at ringe dig op, så I sammen kan aftale, hvornår det passer bedst.

Sender han dig en SMS, er det derfor vigtigt, at du svarer ham tilbage og får aftalt et tidsrum, hvor han kan komme ind i boligen.

Ryd karmene

Når du har bestilt indvendig vinduespudsning, skal du gerne rydde dine vindueskarme og fjerne eventuelle møbler foran vinduerne, inden vinduespudseren kommer, så han let at komme til vinduerne.

Vi flytter helst ikke på dine private ejendele af hensyn til, at vi ikke vil risikere at komme til at ødelægge dem.
Det er derfor dit eget ansvar, at vinduerne er ryddet og til at komme til.

Står der ting i eller foran et vindue, vil vinduespudseren som udgangspunkt springe vinduet over.


Adgang til boligen

Når vinduespudseren skal ind og pudse vinduerne i din bolig, er det mest optimale, at du kan være hjemme, når han kommer - eller sørge for, at der kan være en bekendt tilstede, som kan lukke ham ind.

Alternativt kan du også lægge en nøgle til ham eller oplyse din kode til nøgleboks, så han selv kan låse sig ind. Hvor du lægger nøglen, kan du aftale internt med vinduespudseren, når I taler eller skriver sammen dagen før.

I langt de fleste tilfælde vil vinduerne blive pudset manuelt indvendigt, altså ved traditionel pudsning med indsæber og skraber.

Derudover vil bundlisterne blive tørret af med en klud, hvis det er nødvendigt. Spilder vinduespudseren vand i karmene eller på gulvet, vil han også tørre dette op med klud.

Er der højtsiddende vinduer, vil vinduespudseren tage en vurdering af, om disse kan tages forsvarligt fra stige.

Har du tagvinduer, som du gerne vil have pudset indvendigt, vil vinduespuderen også her tage en vurdering af, om det kan lade sig gøre, og hvordan opgaven i så fald kan udføres sikkerhedsmæssigt forsvarligt.

Indvendigt pudser vi vinduer i nå-højde, samt vinduer som kan tages sikkerhedsmæssigt forsvarligt fra stige.

Det er som udgangspunkt vinduespudseren selv, der vurderer, om vinduerne kan tages på forsvarlig vis. Er der nogle vinduer i din bolig, som han ikke kan tage, vil han informere dig om det, såfremt du er hjemme.

Har du tagvinduer, som du gerne vil have pudset indvendigt, vil vinduespuderen også her tage en vurdering af, om det kan lade sig gøre, og hvordan opgaven i så fald kan udføres sikkerhedsmæssigt forsvarligt.

Har du spørgsmål til din indvendige aftale, så er du altid velkommen til at kontakte os :)

Hvis du har internt glas i boligen, såsom franske døre, som du gerne vil have pudset, skal du blot oplyse det ved bestilling af indvendig vinduespolering.

Internt glas behøver ikke være med hver gang, du får pudset indvendigt, det er helt op til dig. Ønsker du kun at få det pudset ved behov, kan vi lave det interne glas som en separat opgave med separat pris.

Kontakt gerne vores kundeservice for at høre mere om mulighederne, eller tal med vinduespudseren om dine ønsker, når han er hos dig :)

Vores reklamationsfrist er maks. 4 dage efter vinduespudsningen, og det gælder både ved udvendig og indvendig vinduespudsning.

Har du fået pudset indvendigt, men er ikke helt tilfreds med resultatet, så hører vi meget gerne fra dig.

Det mest optimale er, at du tager fat i vinduespudseren, mens han er hos dig, så han kan rette det op med det samme.

Opdager du mangler eller andet, efter vinduespudseren er kørt, kan du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt efter pudsningen, så vi kan nå at sende vinduespudseren tilbage og rette det op igen.

Tilbage til toppen

Solcellevask

Vi vasker solcellepaneler, som vores vinduespudser kan nå på forsvarlig vis fra jorden. Vi kravler ikke op på stige og op på hustaget for at vaske dem.

Har du en etplansbolig med solceller på taget, kan vi oftest nå dem med vores teleskopstænger fra jorden.

Er din bolig med 1. sal, kan vi ikke garantere at kunne nå solcellerne.
Vi vil lægge opgaven ind til vores vinduespudser, og så vil han vaske dem, hvis muligt.

Vil du gerne høre mere, er du altid velkommen til at kontakte os på telefon eller mail :)

70232728 • info@evr.dk

Vi vasker solcellepanelerne med vores rentvandsanlæg, som er monteret i alle vores vinduespudseres biler.

Vi bruger udelukkende demineraliseret/destilleret vand, som er renset for snavs, mineraler og kalk, så det ikke efterlader skjolder eller andet på hverken vinduer eller solceller.

Der bruges ikke sæbe på solcellepanelerne, da det kan skade solcellerne, hvis der benyttes forkert "ikke-godkendt" sæbe - og dét vil vi ikke risikere :)

Vi benytter professionelle koster med bløde børster og teleskopstænger, så vi kan nå op på hustaget, hvor solcellepanelerne oftest er monteret, og så vi ikke risikerer at ridse solcellerne.

Tilbage til toppen

Bestilling

Tilbage til toppen

Priser & betaling

Tilbage til toppen

Reklamation

Tilbage til toppen

Ansvar/GDPR

Tilbage til toppen